Uvjeti poslovanja

Opći uvjeti web trgovine eMundia.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o zaštiti osobnih podataka te Zakonom o elektroničkoj trgovini.

Web trgovinom eMundia.hr (u daljnjem tekstu „trgovina“) upravlja tvrtka Internet eMundia d. o. o., Vladimira Nazora 7, Poreč, telefon: 01 777 6030, email: [email protected], matični broj: 130084743, porezni broj: 03011959676, koji je pružatelj usluga e-poslovanja (u daljnjem tekstu prodavač ili eMundia.hr).

Opći uvjeti poslovanja odnose se na rad web trgovine eMundia.hr, prava i obveze korisnika i trgovine te se njima uređuje poslovni odnos između eMundia.hr i kupca. Opći uvjeti poslovanja uređuju i pojedinačna pravila kupnje na mjestima za preuzimanje eMundia.hr.

Kupca obvezuju opći uvjeti koji vrijede u trenutku kupnje (predaje web narudžbe). Kupac se kod predaje narudžbe svaki put posebno upozorava na opće uvjete poslovanja i predavanjem narudžbe potvrđuje svoju upoznatost s istima.

 

Vrste korisnika

Jednokratnim upisom u web trgovinu eMundia.hr putem emaila posjetitelj postaje gost eMundia.hr, a potvrđenom registracijom u web trgovini eMundia.hr postaje član eMundia.hr. I gost i član eMundia.hr (u nastavku: korisnik) stječu pravo na kupnju u web trgovini eMundia.hr.

Kod registracije u web trgovinu kao član eMundia.hr, posjetitelj dobiva korisničko ime koje je jednako njegovom emailu i lozinku. Korisničko ime i lozinka člana eMundia.hr nedvosmisleno su određeni i povezani s unesenim podacima.

Registracija je moguća i tijekom postupka kupnje.

U slučaju da korisnik želi naknadno svoj email zamijeniti nekim drugim, mora poslati zahtjev na [email protected]. Promjena emaila bit će izvršena isti ili najkasnije sljedeći radni dan, a korisnik će o tome biti obaviješten emailom.

 

Dostupnost informacija

eMundia.hr se obvezuje da će kupcu, prije nego što je vezan ugovorom ili ponudom, osigurati sljedeće informacije:

  1. podatke o poduzeću eMundia d. o. o. (naziv i sjedište poduzeća, matični broj),
  2. kontaktne podatke koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (kontaktni email, telefon),
  3. bitne karakteristike artikala (uključujući i postprodajne usluge i jamstva) te rok valjanosti toga podatka,
  4. raspoloživost artikala (svaki artikl koji se nudi na web stranici trebao bi biti raspoloživ u razumnom razdoblju),
  5. uvjete dostave artikla (te način, mjesto i vrijeme dostave),
  6. cijene koje moraju biti jasno i nedvosmisleno određene i evidentno, mora biti prikazano sadrže li već poreze i troškove prijevoza i druga davanja te rok valjanosti toga podatka,
  7. način plaćanja i dostave ili ispunjenja te rok valjanosti toga podatka,
  8. vremenska valjanost ponude,
  9. rok u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjete za odustajanje,
  10. objašnjenje žalbenog postupka, uključujući sve podatke o kontaktnoj osobi ili službi za kontakt s kupcima.

 

Ponuda artikla

Zbog prirode poslovanja putem interneta ponuda eMundia.hr često se i brzo ažurira te mijenja.

Cijena u web trgovini eMundia.hr prikazana je kao Akcijska cijena te Redovna cijena. Akcijska cijena vrijedi za sve registrirane korisnike eMundia.hr (za korisnike koji eMundia.hr povjere svoje podatke). Registriranim korisnikom eMundia.hr postajete registracijom u web trgovini kao član eMundia.hr ili jednokratnim upisom u web trgovinu kao gost eMundia.hr.

 

Narudžba

Naručivanje se odvija preko interneta 24 sata na dan, sve dane u godini. Kupac izabere i naruči artikle, koji su raspoloživi u internet trgovini, razvršteni u kategorije.

Kupoprodajni ugovor između eMundia.hr i kupca u web trgovini sklopljen je u trenutku kada eMundia.hr kupcu pošalje prvi email o statusu njegove narudžbe (s naslovom: eMundia: Nova narudžba # 5xxxxxxxx). Od toga su trenutka sve cijene i drugi uvjeti fiksni te vrijede za eMundia.hr i za kupca. Kupac je osoba s podacima navedenima prilikom predaje narudžbe. Naknadno mijenjanje podataka o kupcu nije moguće.

Kupoprodajni ugovor (tj. prvi email o statusu narudžbe) pohranjen je u elektroničkom obliku na poslužitelju eMundia.hr.

 

Postupak obavještavanja o kupnji

Nakon predaje narudžbe kupac dobiva obavijest emailom, da je narudžba primljena. Članu eMundia.hr na web stranici www.emundia.hr uvijek su dostupni sveobuhvatni podatci o statusu i sadržaju narudžbe.

eMundia.hr narudžbu pregleda, provjeri dostupnost naručenih artikala i potvrdi, odnosno s razlogom odbije narudžbu. eMundia.hr može za provjeravanje podatka ili zbog osiguravanja točnosti isporuke nazvati kupca na njegov kontaktni telefonski broj.

Isporuka artikala koje eMundia.hr nema na zalihi u vlastitom skladištu ovisi isključivo o dobavljaču i roku u kojem dobavljač može dostaviti artikle do eMundia.hr. eMundia.hr kupca redovito obavještava emailom o ažurnim podacima u vezi isporuke artikala. Ako je rok isporuke vrlo dug i kupac ne želi čekati, to može javiti eMundia.hr koji će artikl ukloniti iz narudžbe i kupcu vratiti već eventualno uplaćena sredstva, a ostale artikle iz narudžbe po izboru kupca ili isporučiti ili narudžbu u cijelosti stornirati. Ako dobavljač eMundia.hr ne potvrdi isporuku naručenih artikala najkasnije do isteka tri mjeseca od dana predaje narudžbe, eMundia.hr može narudžbu kupca odbiti iz razloga da artikl više nije dostupan. Danom odbijanja narudžba kupca prestaje važiti. eMundia.hr ne preuzima nikakvu odgovornost za štetu uzrokovanu duljim rokovima isporuke ili zbog neizvršene isporuke artikala koje eMundia.hr nema na zalihi u vlastitom skladištu.

U slučaju da se kupac pravodobno odluči za opoziv narudžbe mora prodavača o tome odmah obavijestiti telefonom na broj opće pomoći 01 777 6030 ili emailom na adresu [email protected]. U slučaju da je narudžba već otpremljena, kupac prilikom dostave može odbiti preuzimanje pošiljke dostavnoj službi, međutim u tom slučaju kupcu će se od iznosa predviđenog za povrat, oduzeti cijena poštarine.

 

Kupnja za pravne osobe

Postupak kupnje za pravne osobe jednak je onome za fizičke osobe, samo u prvom slučaju izaberite R1 račun na tvrtku i potvrdite suglasnost s Uvjetima poslovanja. Ako ste već kupovali preko tvrtke, izaberite naziv tvrtke iz svojeg arhiva. Za pojedine artikle, koji su dostupni za kupnju na mjestu isporuke, izdavanje R1 računa nije moguće.
Ukoliko želite R1 račun, prihvaćate Uvjete poslovanja koji vrijede za pravne osobe. Glavna razlika je u mogućnosti odustajanja od ugovora: tvrtkama, obrtnicima i drugim pravnim osobama omogućujemo vraćanje kupljenih artikala u okviru jamstvenih uvjeta. Nabrojane pravne osobe nemaju mogućnost odustajanja od ugovora u roku od 14 dana od preuzimanja artikla bez razloga, kao što vrijedi za kupce (fizičke osobe).

Internetska trgovina eMundia.hr pravnim osobama omogućava sljedeće načine plaćanja:

  • s debitnom ili kreditnom karticom (MasterCard®, Maestro i Visa),
  • uplatom na račun eMundia.hr preko ponude/predračuna,

Prilikom pojedinih narudžbi zadržavamo pravo zahtijevanja uplate na račun eMundia.hr preko ponude/predračuna, prilikom kojih vrijedi cijena dogovorena ugovorom.

 

Načini plaćanja

eMundia.hr omogućava sljedeće načine plaćanja za fizičke osobe

  • online s debitnom ili kreditnom karticom (MasterCard®, Maestro i Visa),
  • doznakom na račun poduzeća eMundia.hr (po ponudi/predračunu),
  • paypal-om (za plaćanje preko Paypal-a zadržavamo pravo naplate troškova provizije u visini 3,40%)

*Za pojedinačne narudžbe zadržavamo pravo zahtijevati plaćanje bankovnom doznakom na račun Internet eMundia d. o. o. po ponudi/predračunu pri čemu je važeća akcijska cijena.

U slučaju otkazivanja narudžbe ili promijene načina plaćanja, prilikom online plaćanja kreditnom karticom, obavijestite nas na [email protected] za povrat novca.

Za pravne osobe omogućujemo sljedeće načine plaćanja:

  • online s debitnom ili kreditnom karticom (MasterCard®, Maestro i Visa),
  • doznakom na račun poduzeća eMundia.hr (po ponudi/predračunu),
  • za javne organizacije smo u mogućnosti izdati e-račun

 

Izdavanje računa

Račun za vašu narudžbu poslat ćemo vam s paketom ukoliko se roba šalje iz našeg skladišta. Ako se roba zbog svojih tehničkih karakteristika šalje direktno iz skladišta naših dobavljača, račun ćemo vam poslati e-mailom nakon otpreme paketa.

Molimo kupce da dobro pregledaju sadržaj paketa, račun se može nalaziti unutar ambalaže ili iza naljepnice s adresom. Ukoliko račun greškom niste primili, možete nam se javiti na [email protected] i račun ćemo vam poslati e-mailom.

Na računu su raščlanjene cijena i svi troškovi koji se odnose na kupnju.

Kupac je dužan provjeriti točnost podataka prije predavanja narudžbe. Naknadno predloženi prigovor u vezi točnosti izdanih računa ne uvažavamo.

 

Cijene i ažurnost podataka

Sve cijene su u kunama i uključuju PDV, osim ako je izričito navedeno drugačije. Porezni obveznici, odnosno poduzeća su prilikom registracije dužna navesti i OIB poduzeća na koje žele primiti račun. Cijene vrijede u trenutku predaje narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost. Cijene vrijede u slučaju plaćanja gore navedenim načinima plaćanja, pod gore navedenim uvjetima.

Unatoč golemim naporima da osiguramo najažurnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da se karakteristike artikla i dobavni rok promjene, a da nama ne uspije istovremeno ažurirati podatke na internet stranici. U takvim slučajevima, kupca će se obavijestiti o promijenama, te omogućiti otkazivanje narudžbe ili zamjena naručenog artikla.

Objašnjenje cijene; 1.) precrtana cijena – nije redovna cijena, već prestavlja preporučenu maloprodajnu cijenu dobavljača, odnosno proizvođača, 2.) cijena označena crvenom bojom prestavlja trenutnu maloprodajnu cijenu koja je oblikovana na podlozi cijene konkurentnih ponuđača.

Sve fotografije artikala su simbolične i ne osiguravaju potpune karakteristike artikla. Tehničke karakteristike artikala su preuzete s podataka dobivenih od strane proizvođača, zato za pravilnost tih podataka ponuđač ne odgovara.

Popusti, promotivni kodovi itd. u pravilu se ne zbrajaju. Kodovi bonusa za popust ne mogu se zamijeniti za gotovinu.

 

Dobavni rokovi i zaliha artikala

Dobavni rokovi navedeni nad cijenom pojedinačnog artikla, vežu se na informaciju o dobavnim rokovima naših dobavljača. Zadržavamo pravo izmjene dobavnog roka u slučaju nepoštivanja istog od strane dobavljača/ proizvođača, te ukoliko dobavljaču/ proizvođaču nestane zalihe. U takvim slučajevima, dobavni rok može se produžiti (i do više od 60 radnih dana).

 

Kod za popust

Kod za popust donosi različite pogodnosti prilikom kupnje putem web trgovine eMundia.hr i vremenski je ograničen. Aktivni kod za popust pronađite na naslovnoj stranici oglasne poruke, na stranici pojedinačnog odjela u našem newsletteru ili drugim medijima.

U slučaju da kupac iskoristi kod za popust, a narudžbu s kodom za popust naknadno otkaže vlastitom voljom, kod za popust smatrat će se iskorištenim.

Uporaba koda za popust:

  • Odaberite artikle koje želite kupiti i dodajte ih u košaricu. Vrijednost vaše narudžbe mora biti barem 1 Kn viša od vrijednosti koda za popust. Kada završite s dodavanjem artikala u košaricu nastavite klikom na gumb - Na blagajnu. Odaberite način dostave, navedite adresu za dostavu i odaberite način plaćanja.
  • U istom koraku u polje - Poklon bon, promotivni kod, kod za popust unesite kod za popust i unos potvrdite klikom na gumb - Unesi. U slučaju da želite istovremeno iskoristiti više kodova za popust, unesite ih u polje istovremeno te ih odvojite zarezom ili razmakom. Zatim kliknite gumb - Unesi.
  • Za kupnju jednog artikla može se koristiti samo jedan kod za popust.
  • Kada unesete kod za popust, vrijednost koda za popust automatski se oduzme od cijene vaše narudžbe u zadnjem koraku – Sažetak narudžbe. Preostali iznos još uvijek morate platiti.
  • Kod za popust je jednokratni kod, što znači da se može koristiti samo jednom.

 

Pravo potrošača na odustajanje od ugovora

Obrazac za odustajanje od ugovora možete pronaći ovdje.

Potrošač (navedeno vrijedi isključivo za fizičke osobe koje kupuju artikle za namjene izvan svoje privredne djelatnosti) ima pravo u roku od 14 dana od preuzimanja artikla obavijestiti prodavača da odustaje od ugovora, bez potrebe navođenja razloga svoje odluke. Rok počinje teći dan nakon datuma preuzimanja artikla.Sve što trebate napraviti je da nam javite na email [email protected] da želite artikl vratiti ili zamijeniti uz priložen obrazac za odustajanje od ugovora.

Robu možete poslati sami na adresu našeg centralnog skladišta: eMundia d.o.o., Tovarniška cesta 15, 5270 Ajdovščina, Slovenija, ili zamoliti nas da pošaljemo svoju dostavnu službu.

Povrat primljenih artikala poduzeću u roku za odustajanje od ugovora smatrat će se obavješću odustajanja od ugovora. To znači da je artikl potrebno vratiti prodavaču najkasnije u roku od 30 dana od poslane obavijesti za odustajanje od ugovora (kupnje).

Artikl potrošač mora vratiti neoštećen i u nepromijenjenoj količini, osim ako je artikl uništen, pokvaren, izgubljen ili se smanjila njegova količina, a da za to nije kriv potrošač. Potrošač ne smije neograničeno koristiti artikl od trenutka odustajanja od ugovora. Potrošač smije pregledati artikl i isprobati ga u opsegu koji je nužan za utvrđivanje stvarnog stanja. Testiranje artikla koje nije u skladu s navedenim smatra se korištenjem artikla, što znači da potrošač time gubi pravo na odustajanje od ugovora.

Artikli koji se vraćaju moraju biti vraćeni u prvotnoj, originalnoj i neoštećenoj ambalaži, po kojoj nije pisano, crtano, ljepljeno različitim šarenim trakama ili na bilo koji drugi način oštećenom ili uništenom.

Jedini trošak koji ide na teret potrošača ako odustane od ugovora je trošak vraćanja artikla (koji se u slučaju slanja obračunava u skladu s cjenikom dostavne službe i ovisi o tome radi li se o pošiljci/paketu/teretu). 

Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora:
Potrošač nema pravo na raskid Ugovora u slučajevima propisanim člankom 79. Zakona o zaštiti potrošača, tj. ako je:

  • ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
  • predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
  • predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
  • predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
  • predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju


Potrošač nema pravo odustati od ugovora ako artikl nije primjeren za povrat zbog svoje prirode. Odustajanje od ugovora nije moguće ni u slučaju kupljene hrane za male životinje, praška za pranje i deterdženata.

Povrat obavljenih uplata bit će izvršen što je prije moguće, a najkasnije u roku od 14 dana od prijema obavijesti o odustajanju od ugovora. Kako bi se osigurala izvjesnost, točnost i pravodobnost povrata i osiguravanje evidencije o uplatama, povrat uplate kupcu provodi se isključivo doznakom na njegov bankovni račun. Povrat uplate u gotovini nije moguć.

Povrat uplaćenih sredstava, vršimo tek nakon što nam roba bude vraćena u skladište, i nakon što bude pregledana.

Kod odustajanja od ugovora gdje je korišten bonus, kod za popust ili promotivni kod, ta se sredstva smatraju popustom te se korisniku ne vraćaju. Na bankovni račun korisnika vraća se samo uplaćeni iznos. Poklon bon se kod odustajanja od ugovora smatra sredstvom plaćanja i vraća se korisniku kao poklon bon, a uplaćeni iznos se vraća na bankovni račun korisnika.

U iznimnim slučajevima, kada artikli nisu vraćeni u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, potrošaču možemo ponuditi otkup artikala uz adekvatnu naknadu koju zapisnikom odredimo kod povrata. Otkup sa sniženom vrijednošću uvažava se prilikom potvrđivanja potrošača emailom. Potrošač spomenutu otkupninu koristi isključivo kod narudžbe drugog artikla iste ili veće vrijednosti.

Pravo na povrat kupovne cijene u slučaju korištenja jamstva i materijalnog nedostatka detaljnije uređuju odredbe Zakona o zaštiti potrošača.

 

Odustajanje potrošača od ugovora za artikle iz kompleta

Ako se potrošač odluči za odustajanje od ugovora za artikle koji čine komplet, može za cjelokupan komplet zahtijevati zamjenu za isti komplet ili povrat kupovne cijene, komplet se ne može djelomično vratiti. U slučaju korištenja jamstva za artikl iz kompleta važeći je jamstveni rok proizvođača.

 

Jamstvo

Artikli imaju jamstvo ako je tako navedeno na jamstvenom listu ili na računu. Jamstvo je valjano uz uvažavanje uputa na jamstvenom listu te uz podnošenje računa.

Informacija o jamstvu navedena je i na stranici gdje je predstavljen artikl. Ako informacije o jamstvu nema, artikl nema jamstva ili podatak u ovom trenutku nije poznat. U potonjem slučaju kupac može kontaktirati eMundia.hr koji će osigurati ažurnu informaciju.

Temeljem jamstva je trgovac, odnosno proizvođač, dužan izvršiti povrat plaćenog, ili zamijeniti, popraviti odnosno servisirati robu ako roba ne odgovara specifikacijama ili zahtjevima postavljenim u ispravi o jamstvu.

 

Materijalni nedostatak

Trgovac mora potrošaču izručiti robu u skladu s ugovorom i odgovara za materijalne nedostatke na robi.

 

Kada se materijalni nedostatak može uvažiti? Kada:

  • artikl nema karakteristike potrebne za njegovo normalno korištenje ili promet,
  • artikl nema karakteristike potrebne za posebno korištenje zbog čega ga kupac kupuje, a koje je prodavaču poznato, odnosno moralo bi mu biti poznato,
  • artikl nema karakteristike ili odlike koje su izričito ili prešutno dogovorene, odnosno propisane,
  • prodavač je izručio artikl koji nije u skladu s uzorkom ili modelom, osim ako je uzorak ili model prikazan samo u informativne svrhe.

Primjerenost robe za normalno korištenje ili promet procjenjuje se glede na svojstva koja inače postoje kod druge robe iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi robe, uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja ili proizvođača u kanalima oglašavanja, prezentacijama ili navodima na samoj robi. Ako je to nužno, nedostatak na robi dokazuje se vještačenjem u za to ovlaštenim ustanovama ili uz pomoć ovlaštenog sudskog vještaka.

 

Kako se provjerava primjerenost artikala?

Provjerava se pomoću drugog besprijekornog artikla iste vrste, istovremeno s izjavama proizvođača, odnosno navodima na samom artiklu.

 

Kako se materijalni nedostatak uvažava?

Prodavatelj, odnosno proizvođač odgovara za materijalne nedostatke koji se pokažu u roku od dvije godine od dana kupnje robe. Da bi kupac imao pravo ostvariti pravo iz odgovornosti za materijalne nedostatke, dužan je prodavača obavijestiti o postojanju nedostatka na robi najkasnije unutar dva mjeseca od otkrivanja nedostatka. Kupac mora u obavijesti objasniti o kakvom nedostatku se radi i prodavaču, ili proizvođaču omogućiti da robu pregleda.

Ako se nedostatak pojavi u roku od šest mjeseci od predaje robe kupcu, pretpostavlja se da je nedostatak postojao u vrijeme prijelaza rizika na kupca, osim ako prodavač ne dokaže suprotno.

Kupac koji je na vrijeme obavijestio prodavatelja o postojanju materijalnog nedostataka, ima pravo od prodavača zahtjevati popravak stvari, zamjenu stvari ili sniženje cijene. Troškove otklanjanja nedostatka i predaje robe natrag kupcu snosi prodavatelj.

Pravo na uvažavanje materijalnog nedostatka na artiklu detaljnije uređuju odredbe Zakona o zaštiti potrošača i Zakona o obveznim odnosima.

 

Preuzimanje artikala vraćenih iz obrade jamstva ili materijalnog nedostatka

Kupac je nakon izvršene obrade dužan preuzeti artikl koji je prodavaču izručio u jamstvenu ili drugačiju obradu. Kupac preuzima artikl na mjestu za preuzimanje na kojem ga je osobno izručio prodavaču, a u slučaju da je isti poslao po pošti bit će mu vraćen na adresu za dostavu.

Prodavač kupcu šalje obavijest o povratku artikla iz obrade te ga poziva na preuzimanje artikla. Kupac je dužan artikl preuzeti u roku od 14 dana od dana primanja obavijesti.

Ako kupac artikl ne preuzme u navedenom roku, artikl se predaje na čuvanje prodavaču na adresi njegova skladišta. Prodavač artikl čuva u vlastitom skladištu do isteka 6 mjeseci od datuma obavijesti. Prodavač za to razdoblje ima pravo na povrat svih troškova skladištenja (5 Kn/dan) te pravo povrata svih troškova potrebnih za očuvanje artikla.

Nakon isteka 6 mjeseci od dana obavijesti prodavač može artikl prodati putem web trgovine eMundia.hr i postignuti iznos kupovne cijene, nakon umanjenja prodajnih i ostalih troškova prodavača, doznačiti kupcu. U slučaju da je vrijednost artikla neznatna, prodavač ga može donirati u dobrotvorne svrhe te u tom slučaju kupcu nije dužan izvršiti povrat. Prodavač 15 dana prije isteka 6-mjesečnog roka čuvanja kupca obavještava o namjeravanoj prodaji, odnosno o donaciji artikla, nakon prodaje o postignutoj cijeni i iznosu troškova te o povratu na bankovni račun kupca.

 

Dostava

Ugovorni partner za dostavu pošiljki prodavača eMundia.hr su tvrtke GLS, Hrvatska pošta d.d. i Gebruder Weiss, ali eMundia.hr zadržava pravo odabira druge dostavne službe ako tako može učinkovitije ispuniti narudžbu.

Dostavljeni paket dužni ste pregledati odmah po primitku uz prisutstvo poštara/dostavljača. Ukoliko uočite oštećenje, isto nam javite u najkraćem mogućem roku na [email protected]. Uvažavamo prijavu štete isti dan primitka pošiljke. Naknadnu prijavu štete nismo u mogućnosti uvažiti.

Molimo vas da prilikom preuzimanja robe, istu dobro pregledate, da li je paket bilo kako oštećen. U slučaju oštećenja vanjskog kartona/drveta ambalaže ili robe, odnosno ako pri preuzimanju robe utvrdite da je bio paket izložen tekućini i pokazuje znakove prisustva vlage, to obavezno napomenite prijevozniku i sastavite izvješće prije potpisivanja primitka robe. Samo tako možemo osigurati odgovarajuću zamjenu robe. U suprotnom, slažete se da ste robu preuzeli neoštećenu.

Ako ambalaža izgleda neoštećeno izvana, svjedno vas molimo da ambalažu otvorite i uvjerite se da je roba unutra uistinu do vas došla neoštećena. Ukoliko primjetite da roba ima oštećenja u transportu, isto nam odmah prijavite na [email protected], u e-mailu nam kratko opišite o kakvom oštećenju se radi i pošaljite slike na kojima se isto vidi. Pobrinut ćemo se da oštećeni artikl bude preuzet od vas o našem trošku i da vam se dostavi isti neoštećen artikl.

Ukoliko prijavu o oštećenoj pošiljci dobijemo prekasno, nažalost vam istu nećemo moći priznati, iz tog razloga vas molimo da svaku pošiljku pregledate odmah po primitku, ili u najkraćem mogućem roku, a ne kasnije od osam dana od dana primitka pošiljke.

Kod ugovora o kupoprodaji rizik slučajne propasti ili oštećenja robe prelazi na potrošača u trenutku kada je njemu ili osobi koju je on naveo, a koja nije prijevoznik, roba predana u posjed.

 

Sigurnost i zaštita osobnih podataka

eMundia.hr koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohranjivanja osobnih podataka i plaćanja. eMundia.hr za te svrhe koristi 128-bitni SSL certifikat koji je izdala ovlaštena organizacija.

eMundia.hr.hr se obvezuje na trajnu zaštitu osobnih podataka korisnika u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. i Zakon o zaštiti osobnih podataka.

Sve detaljne informacije o obradi osobnih podataka možete pronaći u izjavi o privatnosti

 

Komunikacija

eMundia.hr će s korisnikom stupiti u kontakt putem sredstava komunikacije na daljinu samo ako se korisnik tome izričito ne protivi i u skladu s odredbama Zakona o elektroničkoj trgovini.

Oglasne elektroničke poruke eMundia.hr sadržavat će sljedeće elemente:

  • bit će označene jasno i nedvosmisleno kao oglasne poruke,
  • pošiljatelj eMundia.hr bit će jasno vidljiv,
  • različite akcije, promocije i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve. Isto tako, jasno će biti označeni uvjeti sudjelovanja u njima,
  • jasno će biti predstavljen način odjave od primanja oglasnih poruka,
  • a želju korisnika da ne želi primati oglasne poruke eMundia.hr izričito će poštovati.

Oglasne poruke eMundia.hr bit će jasno vidljive i jasno odvojene od nagradnih igara i natjecanja.

 

Ocjene, mišljenja i preporuke

Ocjene, mišljenja i preporuke kupci mogu napisati jer su dio funkcionalnosti web trgovine i namijenjene su zajednici svih korisnika.

eMundia.hr omogućuje da mišljenje napiše bilo koji korisnik web trgovine, a prije konačnog objavljivanja pregleda ih eMundia.hr. eMundia.hr neće objaviti mišljenja, odnosno unose koji su na bilo koji način uvredljivi i neprimjereni ili po mišljenju eMundia.hr ne koriste drugim korisnicima i posjetiteljima.

Predavanjem mišljenja ili komentara korisnik izričito prihvaća uvjete korištenja njegova mišljenja ili komentara i dopušta eMundia.hr objavu jednog dijela ili cjelokupnog teksta u svim elektroničkim i drugim medijima. eMundia.hr ima pravo sadržaj mišljenja ili komentara koristiti vremenski neograničeno i za bilo koju namjenu, a koja je u poslovnom interesu eMundia.hr, uključujući objavu u oglasima i drugim marketinškim komunikacijama. Autor mišljenja istovremeno izjavljuje i osigurava da posjeduje materijalno i moralno autorsko pravo za napisana mišljenja i ocjene. eMundia.hr ne odgovora za informacije u mišljenjima i ograđuje se od bilo kakve odgovornosti koja proizlazi iz informacija navedenih u mišljenjima.

 

Pritužbe i sporovi

eMundia.hr poštuje važeći Zakon o zaštiti potrošača, te se po najboljim mogućnostima trudi ispunjavati dužnost osiguravanja učinkovitog sustava rješavanja pritužbi.

U slučaju problema, kupac s prodavačem eMundia.hr može stupiti u kontakt na broj telefona 01 777 6030 ili emailom na [email protected]. Pritužba se predaje na email adresu [email protected]. Postupak rješavanja pritužbe je povjerljiv.

eMundia.hr je svjestna bitne karakteristike potrošačkih sporova u nesrazmjeru između ekonomske vrijednosti zahtjeva i potrebnog vremena te troškova koji nastaju zbog rješavanja spora, što je i glavna prepreka potrošača za pokretanje spora pred sudom. Zato eMundia.hr nastoji po svojim najboljim mogućnostima rješavati sporove mirnim putem.

Ovim putem Vas obaviještavamo o svojoj dobroj volji da svaki spor riješimo mirnim putem sporazumno kao i Vašem pravu da koristite mehanizme izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova pravom pokretanja postupka izvansudskog rješavanja spora podnošenjem prijave Sudu časti Hrvatske gospodarske Komore, i/ili podnošenjem prijedloga za mirenje Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj Komori.

Obaviještavamo Vas o mogućnosti rješavanja potrošačkih pritužbi putem online rješavanja potrošačkih sporova temeljem Uredbe o online rješavanju potrošačkih sprova 2006/2004 i Direktive 2009/22/EC i Direktive o alternativnom rješavanju alternativnih sporova 2013/11/EU putem linka: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR