Reklamacije

Reklamacije

1. Primio/la sam oštećen artikl

Ukoliko ste primili oštećen artikl i želite ga reklamirati, artikl ne smijete upotrebljavati. Molimo Vas postupajte po dolje navedenim uputama.

Dostava preko Hrvatske pošte:

Ukoliko ste artikl primili preko Hrvatske pošte i opazili, da je artikl ili pošiljka fizički oštećena, ili da nedostaje dio paketa, dužni ste nas o tome obavijestiti na [email protected], odmah odnosno u što kraćem roku od primitka pošiljke. Zajedno s kratkim objašnjenjem same reklamacije (napišite na koje ime je bila narudžba, broj narudžbe i kratki opis samog oštećenja) u e-mailu pošaljite i:

  • slike oštećenog artikla
  • slike paketa (pakiranja)
  • slike unutrašnje ambalaže
  • poštansku naljepnicu

Nakon primitka vaših podataka i reklamacije mi ćemo istu proslijediti Hrvatskoj pošti, te vas obavijestiti o daljnjem postupku.

Dostava preko Gebruder Weiss:

Ukoliko ste artikl primili s Gebruder Weiss dostavnom službom i opazili, da je artikl ili pošiljka fizički oštećena, ili da nedostaje dio paketa, dužni ste nas o tome obavijestiti na [email protected], odmah odnosno u što kraćem roku od primitka pošiljke.

Uz prijavu oštećenja potrebno je priložiti: :

  • slike oštećenog artikla
  • slike pošiljke (paketa)
  • slike (unutarnje) ambalaže
  • naljepnice za slanje
  • opis oštećenja

Dostava artikla proizvođača Sanotechnik:

Ukoliko ste primili artikl proizvođača Sanotechnik i opazili, da je artikl ili pošiljka fizički oštećena, ili da nedostaje dio paketa, dužni ste nas o tome obavijestiti na [email protected], odmah odnosno u što kraćem roku od primitka pošiljke.

Uz prijavu oštećenja potrebno je priložiti:

  • slike oštećenog artikla
  • slike pošiljke (paketa)
  • slike (unutarnje) ambalaže
  • naljepnice za slanje
  • opis oštećenja

UPOZORENJE: TRANSPORTNA OŠTEĆENJA NIJE MOGUĆE REKLAMIRATI BEZ ORIGINALNE AMBALAŽE!!

2. Primio/la sam artikl, koji nisam naručio/la

Ukoliko ste primili artikl, koji niste naručili, unaprijed se ispričavamo na neugodnosti. Molimo vas, o tome nas obavijestite na [email protected], dodajte također broj računa po kojem ste primili artikl ili broj narudžbe. Pošaljite također sliku paketa i pogrešnog artikla (od velike pomoći nam je kad nam poslikate deklaraciju sa serijskim brojem krivo poslanog artikla na ambalaži).

3. Primio/la sam nepotpunu pošiljku

Ukoliko ste primili nepotpunu pošiljku, unaprijed se ispričavamo na neugodnosti. Molimo, o tome nas obavijestite na [email protected], dodajte također broj računa po kojem ste primili artikl ili broj narudžbe. Molimo vas da nam ukratko opišete koje artikle ste dobili, a koje ne, te ukoliko je moguće, isto popratite fotografijom na kojoj je to vidljivo.