1.) Način i troškovi dostave i slanja narudžbe 

Artikle iz vaše narudžbe čemo vam dostaviti sa kuriskom službom na vašu adresu. Pošiljke za nas dostavlja Hrvatska pošta, GLS ili Gebruder Weiss, a dostave se uglavnom vrše sljedeće 2-3 radne dane nakon primitka obavijesti o otpremi.

Artikli naručeni preko eMundia.hr otpremaju se u najkraćem mogućem roku. Ako postoji zaliha u skladištu, artikl se obično šalje isti dan nakon ispunjenja uvjeta za isporuku.

 

2.) Besplatna dostava

Neki artikli jamče besplatnu dostavu, što je jasno označeno u katalogu trgovine. U slučaju da osim artikla s besplatnom dostavom naručite i druge artikle, trošak se obračunava samo za artikle za koje se plaća dostava. U slučaju da artikl s besplatnom dostavom predstavlja najveći dio narudžbe, pošiljka se nakon dogovora s referentom može isporučiti bez troškova dostave.

 

3.) Rokovi isporuke

Ako postoji zaliha artikla u našem skladištu i u slučaju da je narudžba potvrđena, a uvjeti isporuke su ispunjeni do 12 sati, dostava će se s velikom vjerojatnošću izvršiti već sljedećeg radnog dana, ovisno o kurirskoj službi.

Rok isporuke artikala dostupnih u skladištu dobavljača razlikuje se od dobavljača do dobavljača, a većinom se radi o roku od 2 do 8 dana. Prije slanja narudžbe možete provjeriti datum isporuke.

Obavijestit ćemo vas o eventualnim duljim rokovima isporuke putem e-pošte. U slučaju da vam dulji datum isporuke ne odgovara, možete nas obavijestiti o tome, a mi ćemo ukloniti artikl iz narudžbe ili ga zamijeniti drugim.

Ako znate da ćete biti odsutni nekoliko dana, u napomenama nam navedite željeni datum slanja narudžbe. To znači da prije tog datuma vaš paket neće biti poslan na navedenu adresu.

 

4.) Dostava na bilo koju adresu

Kurirska služba dostavlja pakete na adresu naznačenu u trenutku slanja narudžbe. Sve pošiljke dostavljaju se do vrata na adresu naznačenu u trenutku slanja narudžbe. U svoj profil možete dodati više različitih adresa za isporuku, a među njima možete odabrati odgovarajuću adresu tijekom slanja narudžbe.

 

5.) Postupanje u slučaju oštećene pošiljke

Ako pri preuzimanju pošiljke primijetite da je artikl ili pošiljka fizički oštećena, da nedostaje sadržaj ili postoje znakovi otvaranja, odbijte zaprimiti paket i obavijestite nas o tome što prije.

 

6.) Načini plaćanja

Raspoloživo je više načina plaćanja u jednom iznosu.

  • doznakom na račun tvrtke eMundia d.o.o. (po ponudi/predračunu)
  • PayPal
  • debitnom ili kreditnom karticom (Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro  – samo za vlasnike novih kartica), na web-stranici www.emundia.hr

* U slučaju sljedećih načina plaćanja zadržavamo pravo naplate troškova provizije:

PayPal – zadržavamo pravo zaračunavanja troškova provizije, odnosno iznos u visini od 3,40 %

Kriptovalute – zadržavamo pravo zaračunavanja troškova provizije, odnosno iznos u visini od 3,40 %

 

eMundia Hrvatska

Telefon: 091 288 8801